Sunday, March 20, 2011

bangun

secara tiba-tiba ada satu semangat yang masuk ke dalam hati, dan menggerakkan semua keinginan, cita-cita dan impian lama ke tempat pertama dalam imaginasi.

maka, tinggal aku, yang mahu memilih, ingin terus mara atau...

kekal di tempat yang lama(?)

"hari ini mesti lebih baik dari semalam", inshaALLAH.

p/s: i've found somewhere- the more loving you are, the less sleep you need. aku teringatkan ummi aku. kerana kasih sayang ummi sanggup bangun awal, berqiamullail untuk doakan anak-anaknya. aku rasa begitu tersentuh sekali bila teringat ummi sedang bersolat, dalam gelap satu pertiga malam, dan aku tidur di sebelah ummi.

i miss alot of things at home.

aku janji, aku ingin balik ke rumah nanti dengan khabar-khabar gembira seperti biasanya. inshaALLAH.

bantu aku ya ALLAH. aku nak jadi anak soleh... ameen.

No comments:

Post a Comment