Tuesday, March 22, 2011

fast

baru tahun pertama dan nak tension jangan lah.

im reading engineering.
aku ingat nak makan herbalife supaya kuat sikit. ini tidak, balik bilik sahaja mesti tidur. pergi library tidur. pergi kafe tidur.

i hate myself when i don't see any progress and i hate myself when im craving for internet. so i deleted my facebook buat kali pertama dalam tempoh satu semester ini sebab sebelum ini aku activate dan deactivate berulang-ulang kali.

and btw i don't think that im doing well in my quizzes. tapi itu tak bermakna aku akan buat sambil lewa juga untuk final. peluang tinggal sem ini sahaja untuk aku berkejar2 dapatkan scholarship. aku nak bahagiakan hati mak ayah. aku taknak minta duit mereka lagi. im 21st this year tak patut kalau masih meminta duit mak ayah. alhamdulillah sem ini aku hanya minta 1k daripada ummi itupun sebab nak bayar yuran yang lain aku try support sendiri. aku tak nak pinjam mana2 sebab takut kalau mati awal mak ayah pula yang kena bayar.

Tuhan, bantu aku untuk menyayangi-MU sepanjang masa ameen.

No comments:

Post a Comment